Administrativ medarbejder til Social og Familie i Nyborg Kommune

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Nyborg Kommune er en dynamisk og velfungerende kommune, der prioriterer borgernes trivsel og udvikling. I Nyborg Kommune hylder vi fællesskaber, ambitioner, visioner og mod. Vi søger nu 1 engageret administrativ medarbejder til at styrke vores team i Social og Familie.

Vi søger en kompetent og ansvarsfuld administrativ medarbejder til at varetage opgaver inden for økonomi på børne- og voksenområdet. Derudover vil der i stillingerne også indgå opgaver med telefonpasning, booking af møder samt andre forfaldne administrative opgaver. Du vil blive en del af et dedikeret team og spille en vigtig rolle i håndteringen opgaver for flere afdelinger i Social og Familie. 

Vi søger en medarbejder, der er god til at samarbejde og er fleksibel i opgaveløsningen. Hvis du er idé- og initiativrig er det kun en fordel, da vi altid søger at løse vores opgaver på en bedre eller enklere måde. 

Vi forventer, at du:

  • Har en relevant uddannelse inden for offentlig administration.
  • Har erfaring med økonomiarbejde herunder Prisme samt kendskab til tabt arbejdsfortjeneste.
  • Har kendskab til Indenrigsministeriets regnskab og bogføringsregler for kommuner. 
  • Har erfaring med kommunalt regnskab.
  • Besidder gode IT-færdigheder, herunder kendskab til økonomisystemer, DUBU, Nexus og Office-pakken.
  • Er struktureret, detaljeorienteret og selvstændig i dit arbejde.
  • Kan kommunikere klart og effektivt på dansk skriftligt og mundtligt samt indgå i telefon-rul.
  • Har overblik og kan samarbejde med mange forskellige mennesker.

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udfordrende job i en velfungerende organisation.
  • Mulighed for faglig udvikling. 
  • Et felt af arbejdsopgaver, der favner bredt.
  • Gode kollegiale relationer og et positivt og inspirerende arbejdsmiljø.
  • Engagerede medarbejdere og kolleger, der har fokus på kerneopgaven og brænder for at yde borgerne den bedte service.
  • Flextid og fleksibel fredag.

Yderligere information:
Stillingen er på 37 timer per uge. 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Jens Jacob Madsen mellem kl. 8.00 – 16.00 på tlf.: 2329 1762.

Ansøgningsfrist 22. november 2024 kl. 12.00 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt 26. november 2024
Tiltrædelse 1. januar 2025 eller hurtigst muligt

Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit miljø.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=3843cb35)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Nyborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Nyborg Kommune - Social og Familie, Skrænten, 5540 Ullerslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6147622

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet