Svejsekoordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en del af et team, hvor kvalitet og sikkerhed har højeste prioritet? Brænder du for både drifts- og udviklingsorienterede opgaver? Så søger vi netop nu en ny kollega, som med godt humør og personligt drive kan være med til at styrke HSEQ-indsatsen hos os.

Som svejsekoordinator i vores afdeling Kvalitet & løbende forbedringer, kommer du til at spille en central rolle i at sikre kvalitet, effektivitet og sikkerhed i vores svejseprocesser - både internt og hos vores underleverandører.

Primære opgaver
  • Udvikle og implementering af procedurer og instruktioner
  • Uddannelse af svejsere og svejseoperatører samt styring af certifikater
  • Løbende udvikling og opfølgning på svejsekvalitet
  • Supportere vores salgsafdeling/projektafdeling – f.eks. med teknisk gennemgang af forespørgsler, tids- og ressourceestimering, afdækning af behov og krav til svejsefiksturer og svejseudstyr
  • Koordinere arbejdet i forbindelse med udvikling af WPQR og WPS
  • Udvikle svejseplaner og kontrolspecifikationer til svejseværksteder
  • Deltagelse i udviklingsprojekter
  • Fortolkning af standarder, kundekrav og omsætning af disse til værkstedsspecifikationer
  • Indkøre svejsning på nye produkter – både robot og manuelt
  • Gennemføre interne og eksterne audits
  • Deltage i håndtering af reklamationer

Vores fokus på best-practice, synergier og helhedsforståelse er et væsentligt element i vores udviklingsstrategi, derfor vil du også komme til at arbejde med andre opgaver, som giver mening for afdelingen og forretningen.

Vi sørger for, at du får den bedst mulige introduktion til jobbet og en grundig oplæring i opgaverne og vi kan garantere dig en sjov, men travl hverdag.

Du får fast arbejdsplads i vores afdeling i Langeskov. Du skal forvente en del arbejde ude af huset i forbindelse med udvikling og opfølgning hos vores underleverandører.

Om dig
  • Du har en relevant uddannelse, f.eks. National Svejsekoordinator, IWS eller IWT
  • Du har erfaring fra lignende stilling
  • Du har erfaring med ISO 3834-2, EN 1090 og ISO 9001 og gerne kendskab til ISO 14001 (vi er certificeret i disse)
  • Du har erfaring med systematisk reklamationshåndtering - f.eks. 8D
  • Er sikker i brugen af diverse IT-værktøjer, herunder Office-pakken
  • Du er struktureret og systematisk i dine arbejdsmetoder
  • Du er en god kollega og god til at samarbejde
  • Er nysgerrig og udviklingsorienteret
  • Du taler og skriver engelsk på forhandlingsniveau

Er dette et job, du kan se dig selv i, så kan vi tilbyde en fantastisk arbejdsplads, gode kolleger, kantineordning og personale-/idrætsforening. Vi er placeret tæt på motorvejen og der er gode tog- og busforbindelser.

Vedr. beskyttelse af persondata (GPDR)

Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter, du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Så send os din ansøgning via knappen ”Søg stillingen” nedenfor.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Nyborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ib Andresen Industri A/S, Industrivej 12-20, 5550 Langeskov

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://iai.dk/karriere?hr=show-job/154394&linkref=119359&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5861580

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet