Administrative medarbejdere til økonomiopgaver i Social og Familie hos Nyborg Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om Nyborg Kommune:
Nyborg Kommune er en dynamisk og velfungerende kommune, der prioriterer borgernes trivsel og udvikling. I Nyborg Kommune hylder vi fællesskaber, ambitioner, visioner og mod. Vi søger nu 3 engagerede administrative medarbejdere til at styrke vores team i Social og Familie.

Om stillingen og arbejdsopgaverne:
Vi søger kompetente og ansvarsfulde administrative medarbejdere til at varetage opgaver inden for økonomi på børne- og voksenområdet. Derudover vil der i stillingerne også indgå opgaver med telefonpasning, booking af møder samt andre forfaldne administrative opgaver. I vil blive en del af et dedikeret team og spille en vigtig rolle i håndteringen opgaver for flere afdelinger i Social og Familie. 

Vi søger medarbejdere, der er gode til at samarbejde og er fleksible i opgaveløsningen. Hvis du er idé- og initiativrig er det kun en fordel, da vi altid søger at løse vores opgaver på en bedre eller enklere måde. 

Vi forventer, at du:

  • Har en relevant uddannelse inden for offentlig administration
  • Har erfaring med økonomiarbejde, gerne fra en lignende stilling i offentlig forvaltning
  • Har kendskab til Indenrigsministeriets regnskab og bogføringsregler for kommuner 
  • Har erfaring med kommunalt regnskab og evt. kendskab til Prisme 365
  • Besidder gode IT-færdigheder, herunder kendskab til økonomisystemer, DUBU, Nexus og Officepakken
  • Er struktureret, detaljeorienteret og selvstændig i dit arbejde
  • Kan kommunikere klart og effektivt på både dansk skriftligt og mundtligt
  • Kan samarbejde med mange forskellige mennesker

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udfordrende job i en velfungerende organisation
  • Mulighed for faglig udvikling 
  • Et felt af arbejdsopgaver, der favner bredt
  • Gode kollegiale relationer og et positivt og inspirerende arbejdsmiljø
  • Engagerede medarbejdere og kollegaer, der har fokus på kerneopgaven og brænder for at yde borgerne den bedste service 
  • Flextid og fleksibel fredag

Yderligere information:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Christina Schultz på tlf.: 2127 0960.

Ansøgningsfrist 3. juli 2024
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 30
Tiltrædelse 1. september 2024 eller hurtigst muligt

Nyborg Kommune har indført røgfri arbejdstid. Politikken gælder alle ansatte og betyder, at det ikke er muligt at ryge i arbejdstiden. Rygepolitikken skal sikre, at alle ansatte i Nyborg Kommune kan færdes i et røgfrit arbejdsmiljø.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=5fa37f25)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Nyborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Nyborg Kommune - Social og Familie, Skrænten, 5540 Ullerslev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6071202

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet